Ledig tjänst

Kundtjänst är en viktig del i vårt företag, här ska våra hyresgäster, kunder och
entreprenörer få rätt information på ett professionellt och trevligt sätt.

Som medarbetare i kundtjänst ingår bland annat följande arbetsuppgifter:

  • Ta emot besök som hyresgäster, entreprenörer, kunder
  • Telefonväxel
  • Hantera diverse uppkomna frågor/problem
  • Felanmälningar, ta emot, registrera och följa upp
  • Nyckelhantering
  • Diverse registreringar
  • Vissa uthyrningsärenden     

    Kvalifikationer

Gymnasiekompetens
Administrativ vana
Engelska i tal
Körkort
Lokalkännedom är önskvärt

Övrigt 

Heltid, tillträde enligt överenskommelse
Frågor besvaras av Ninna Magnusson, marknadsansvarig 0380-789 73.
Ansökan skickas till ninna@linden-fastighetsab.se senast 2021-11-26.

 

Mer om yrket i kundtjänst och Linden

Fastighets AB Linden bildades 1941. Vi har ca 1 700 lägenheter i Nässjö, varav 56 i Bodafors och samt ett antal kommersiella lokaler. Vi är en mindre organisation som består av 17 anställda varav nio tjänstemän och åtta fastighetstekniker. Flera delar av verksamheten handlas upp på entreprenader i olika former. Till exempel, inre skötsel, måleri, ramavtal för hantverkare och jourverksamhet. Hela verksamheten finns samlad i helt nybyggda verksamhetslokaler på Vattenverksgatan 1 i Nässjö. Våra kontorstider är måndag – torsdag 07.30 – 16.30 och fredagar 07.30 – 15.00. På måndagar och tisdagar har vi en halvtimmas lunch och övriga dagar en timmes lunch.

I vår kundtjänst hanterar du inkommande telefonsamtal och besök i ärenden av många olika slag, tidvis är belastningen mycket hög. Det ställer krav på att du har förmågan att prioritera rätt och behålla lugnet. Vi har kontakt med i princip alla kategorier av människor i olika livssituationer, varför det är viktigt att du kan kommunicera med alla människor på ett naturligt och tillmötesgående sätt. Det är viktigt att du är glad och positiv och tycker om att lösa problem åt andra.

Du behöver vara självständig, men ändå bra på att samarbeta liksom ha god initiativförmåga. Du är kundorienterad, noggrann och har en utpräglad serviceförmåga.
Eftersom felanmälan är en stor del av arbetet måste du vara lyhörd och ha förmågan att lyssna och analysera så att rätt åtgärd beställs hos våra tekniker och entreprenörer.
 

Tidigare erfarenhet av arbete i kundtjänst är meriterande. Vi förutsätter att du har ett intresse för boende och bostadsfrågor. Vi erbjuder en trygg och självständig tjänst i en trevlig arbetsmiljö.

Välkommen med din ansökan.

Ninna Magnusson