Felanmälan och störningar i boendet

Vad vill felanmälan veta

Vid fel på vitvaror behöver vi veta märke och modellnummer. Om du anmäler fel i tvättstugan så ska du uppge vilket nummer som respektive maskin är uppmärkt med.
Glödlampor är en förbrukningsvara som du köper och byter du själv.

Akuta fel

Akuta fel mellan klockan 13.00 – 16.00 anmäls på vår akut telefon 072-224 39 89.
Akuta fel på kvällar, nätter och helger anmäler du till vår jour, Securitas på telefon 010-470 51 84. Akuta fel är till exempel strömavbrott, vattenläckor eller totalstopp i WC.
Fel som kan skjutas upp till följande arbetsdag utförs inte av jouren.

Störningar under kvällar och helger

Om du blir störd av dina grannar eller deras besök måste vi få veta det för att kunna vidta åtgärder. Störningar under kvällar och helger anmäls också på vår jour Securitas på telefon 010-470 51 84 eller till oss nästkommande dag.

Skadedjur

Det kan hända att man får in ovälkomna besök i form av t ex kackerlackor, vägglöss, möss, getingar eller mjölbaggar. Om du upptäcker skadedjur ska detta omgående anmälas till oss.

FELANMÄLAN

Felanmälan & driftinformation

När det uppstår ett fel i din lägenhet eller i andra utrymmen ska du ska du alltid anmäla det till oss.

Läs mer →

SÖK LÄGENHET

Lediga lägenheter

När en lägenhet sägs upp annonserar vi ut den som ledig på vår hemsida i 7 dagar. För att kunna göra en intresseanmälan på lägenheten måste du vara registrerad som sökanden.

Läs mer →

VÅRA OMRÅDEN

Våra områden

Vi har flera olika bostadsområden i Nässjö samt lägenheter i Bodafors och Anneberg.

Läs mer →